Tuesday, February 12, 2013

SUATU PETANG DI OPIS...

Suatu petang di opis..masa dok lepak besembang sambil main game (bukan waktu keja yer) fifa 2012 di G14..member aku citer masalah dia, lebih kurang begini la situasinya...

A      : aku ada ramai kawan pompuan...ada yg aku suka tapi susah nk bgtau, last2 jd kawan
          macam tu ja...
AKU : memang masalah tu..sama la ngan aku
A      : macam mana nk bgtau ntah
AKU : aku pon xtau..haha
A      : boleh kuaq makan, lepak2 dua orang tp jd kawan jugak..

Tetiba ada yg menyampuk (org dh kawen)...

S      : kena bagitau la kalo suka! kalo x memang x dapat la...
A      : tapi takut..
S      : takut kalo kena reject?
A      : ya laaa...drpd jd kawan terus x bekawan langsung
S      : apa susah, ko kata ramai kawan pompuan, baru sorang je reject...ramai yg lain lg
A      : betoi jugak
AKU : sokong2!

p/s : nama dirahsiakan takut kena saman ngan individu2 berkaitan..

No comments:

Post a Comment